سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ترس از کیفر موعود را روزی ما گردان ...و ما را نزد خود، از توبه کارانی قرار ده که محبّتت را بر آنان مقرّر داشتی و بازگشتشان را به فرمانبری ات پذیرفتی، ای عادل ترین عادلان! [امام سجّاد علیه السلام]
 
شنبه 95 خرداد 15 , ساعت 11:43 صبح

به گزارش شبکه اطلاع رسانی شابا نیوز به نقل از ایسنا وضعیت ایرانیهای لیگ قطر خوب نیست و چه بسا فصل بعد هیچ بازیکن ایرانی در این لیگ بازی نکند. در جدیدترین خبر از باشگاه الأهلی آمده است که این باشگاه قطری نه جباری را می خواهد و نه منتظری را و به دنبال انتخاب جانشینان شایسته ای برای آنهاست. به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامع الشرق قطر، الأهلی در فصلی که گذشت با زلاتکو کرانچار نتوانست انتظارات را برآورده کند و نتایج ناامید کننده ای به دست آورد تا این مربی جای خود را به یوسف آدم دهد.

با آمدن “آدم” تا حدودی نتایج الأهلی بهتر شد اما در کل این تیم قطری فصل خوبی را پشت سرنگذاشت و هواداران این تیم خواستار تغییر گسترده در تیم خود هستند.

رسانه های قطری پیش از این نوشتند که پژمان منتظری و مجتبی جباری دو بازیکن ایرانی الأهلی فصل بعد هم در این تیم باقی خواهند ماند و قرارداد آنها تمدید خواهد شد، اما خبرهای دیگری از باشگاه الأهلی به گوش می رسد و به نظر می رسد که این باشگاه به دنبال جواب کردن دو بازیکن خود است.

روزنامه الشرق قطر نوشت که باشگاه الأهلی نه جباری را می خواهد و نه منتظری را و به دنبال جذب جایگزینان شایسته ای برای آنها است.

به نوشته روزنامه الشرق از قرارداد جباری یک سال دیگر باقی مانده است اما قرارداد منتظری به پایان رسیده است و این باشگاه قطری قصد ندارد قرارداد او را تمدید کند.

یکی از نامزدهای ریاست باشگاه الأهلی هم در گفت و گویی که با الشرق داشت تاکید کرد که تغییرات در راه است و این احتمال زیاد است که بازیکنان خارجی جدید راهی الأهلی شوند.

روزنامه الشرق در ادامه خبر خود نوشت که امید ابراهیمی هافبک استقلال از گزینه های مورد علاقه الأهلی است و این احتمال زیاد است که این بازیکن جایگزین منتظری شود.

به نظر می رسد که وضعیت ایرانی های لیگ قطر اصلا خوب نیست و شاید فصل بعد شاهد حضور بازیکنی ایرانی در این لیگ نباشیم. محمد نوری و مسعود شجاعی دو بازیکن ایرانی که در المسیمیر و الغرافه بازی می کردند رسما از این تیمها جدا شده اند.

وضعیت اشکان دژاگه و جواد نکونام هم اصلا در العربی خوب نیست و نامزدهای ریاست این باشگاه به دنبال جذب گزینه های خارجی سرشناس تری هستند و اگر زولا از هدایت العربی اخراج شود به احتمال خیلی زیاد دژاگه و نکونام هم جواب خواهند شد.

تنها بازیکن ایرانی که الان در لیگ قطر وضعیت بهتری دارد و به احتمال زیاد فصل بعد هم در این لیگ بازی خواهد کرد مرتضی پورعلی گنجی است که در نیم فصل حضورش در السد عملکرد درخشانی در کارهای دفاعی و حمله داشت و به احتمال زیاد فصل بعد هم در السد خواهد بود.


سه شنبه 95 خرداد 4 , ساعت 8:15 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ بهرام افشارزاده در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره جلسه امروزش در وزارت ورزش گفت: بعد از ظهر امروز (سه شنبه) نشستی با حضور منصور پورحیدری، مسعود معینی و شهاب جهانیان در وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم و به بررسی وضعیت و مشکلات استقلال در فاصله پنج روز به فینال جام حذفی پرداختیم.سرپرست باشگاه استقلال با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات تیم در این برهه حساس افزود: خوشبختانه جمع بندی نهایی این نشست بسیار مطلوب بود. پیش از هرچیز اعضای محترم هیات مدیره و من بر ضرورت حمایت همه جانبه از استقلال تا 9 خرداد، روز فینال جام حذفی تاکید کردیم. به نمایندگی این عزیزان از همه پیشکسوتان محترم باشگاه، هواداران پرشور و فهیم، بازیکنان و کادرفنی و هرکسی که هرجا قلبش برای استقلال و سربلندی این تیم می‌تپد، خاضعانه استدعا می‌کنم تا پایان فینال جام حذفی، مثل همیشه یار و همراه استقلال باشند.وی ادامه داد: نیاز به تکرار حرف‌های گذشته نیست. اعضای خانواده بزرگ استقلال به یقین بهتر از من می‌دانند تنها راه موفقیت ما در خرمشهر، همبستگی است. به امید پروردگار یکتا، اگر استقلال امسال قهرمان جام حذفی شود، این جام برگ زرین دیگری است که به کتاب قطور افتخارات استقلال اضافه می شود. پس در این برهه باید دست به دست یکدیگر بدهیم و گام پایانی را محکم برداریم.


سه شنبه 95 خرداد 4 , ساعت 2:3 عصر

خبرگزاری ایلنا: معاون فنی دفتر سلامت جمعیت وزارت بهداشت از ورود وزارت کشور به موضوع "ازدواج سفید" خبر داد.

محمد اسلامی (معاون فنی دفتر سلامت جمعیت و رئیس اداره باروری وزارت بهداشت) در خصوص ازدواج‌ سفید در کشور اظهار کرد: در ازدواج­‌های سفید افراد معمولا بچه­‌دار نمی‌‌شوند و زمان فرزنددار شدن را از دست می‌دهند.

وی اظهار کرد: با افزایش ازدواج‌های سفید؛ انتظارات مبنی بر ارتقا میزان باروری در کشور محقق نمی­‌شود و اگر تعداد افرادی که ازدواج سفید دارند؛ زیاد شود؛ تاثیر منفی آن روی نرخ باروری کلی بیشتر است.

ازدواج سفید چیست


اسلامی با بیان اینکه در ازدواج سفید به دلیل اجتناب زوجین از فرزند­دار شدن؛ سن مناسب باروری نیز از دست می­‌رود و بسته به مدتی که این روند ادامه پیدا کند؛ افراد با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند؛ گفت: بعد از مدتی که این افراد تصمیم به ازدواج و فرزند­دار شدن می‌گیرند با افزایش سن و مشکلات باروری در سن بالا مواجه می­‌شوند و در برخی مواقع چون سن مناسب را پشت­ سر گذاشته­‌اند؛ بچه­‌دار نمی­‌شوند.

وی تاکید کرد: روی موضوع ازدواج سفید در کشور کار می­‌شود؛ بطوریکه در این زمینه ستادی در وزارت کشور با ریاست قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی تشکیل شده است که در کنار چند مساله دیگر مساله ازدواج­‌ سفید را نیز بررسی می­‌کند و احتمالا در آینده نزدیک گزارش‌های آن اعلام می‌شود.

آماری از ازدواج‌ سفید موجود نیست

محمداسماعیل مطلق (مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت) نیز در خصوص آمار ازدواج‌های سفید در کشور با بیان اینکه آماری در این زمینه وجود ندارد، اظهار­کرد: وظیفه ما ترویج ازدواج سالم است و در این زمینه بر روی ازدواج‌هایی که ثبت شده است؛ فعالیت می­‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر افرادی هستند که تصمیم به چنین کاری دارند ما آمادگی داریم که از بعد سلامت به این افراد مشاوره بدهیم و اختلالاتی که در سلامت افراد ایجاد می‌‌کند را برای آ­ن­­ها شرح دهیم، گفت: ما متولی سلامت جامعه هستیم و حاضریم به دلیل اینکه ازدواج سفید در سلامت فرد و جامعه اختلال ایجاد می­‌کند، در این زمینه کمک کنیم؛ ولی آماری از ازدواج‌های سفید نداریم.


یکشنبه 95 خرداد 2 , ساعت 8:38 عصر

عد از ورود بازیگران ایرانی به جشنواره “کن” باز هم خروجی همان شد که همه حدس می زدند.

در جشنواره کن 2016  نیز مانند دیگر مراسم مهم هنری بازیگران و هنرمندان ایرانی برای شرکت در بخش فوتوکال به روی صحنه رفتند و بر روی فرش قرمز نیز سوژه عکاسان خبری دنیا قرار گرفتند.

پوشش ترانه علیدوستی؛ سوژه جدید ایرانیان!

این بار نیز بازیگران ایرانی با نوع پوشش خود باعث شدند نظرات بسیاری در شبکه های اجتماعی دست به دست شود.

برخی به تعریف و تمجید پرداختند که این نوع پوشش هم مناسب جشنواره بود و هم عرف جامعه در آن رعایت شده بود.اما برخی دیگر از کاربران بیشتر به جزئیات دقت کرده اند و سر تا پای پوشش بازیگران را مورد عنایت قرار دادند.

پوشش ترانه علیدوستی؛ سوژه جدید ایرانیان!

 

  

لباس ترانه علیدوستی در جشنواره کن

 

در ادامه واکنش برخی کاربران در شبکه های اجتماعی را نسبت به نوع پوشش هنرمندان مشاهده می کنید:

* “ترانه علیدوستی با این تیپش ما رو برد به دوران بزرگ آقا…آخه آدم اینقدر میره تو نقش یه فیلم گیر میکنه؟”

* “راستی اون گردنبند مرغ آمین رو هم انداخته گردنش”

* “لحظه‌ای که به قباد اطلاع میدن ماشین شیرین وارد پارکینگ جشنواره کن شده… ”

* “قشنگ معلومه اصغر فرهادی لباساشو از دیوار مهربانی برداشته ”

* “کت شلواری که شهاب حسینی توشه حتی اگه شبیه کت شلوارای دهه پنجاه و پنج سایز از خودش بزرگ ترهم باشه جای انتقاد نداره”

* “شهاب حسینی انگار کت و شلوار برادر بزرگ شو پوشیده.

* -چرا ورزش نمیکنن”

* “شهاب حسینی کراوات نمیاد بهش، همون تیپای خسته ی له داغون بهتر میاد بهش”

* “شهاب حسینی به نمایندگی از قباد رفته جشنواره..فقط یه چوب سیگار کم داره”

* “شهاب حسینی انگار ماشین گل زده منتظره 7 بره دم آرایشگاه”

* “لباس اصغر فرهادی هم پایانش بازه.معلوم نیس اسپورته مجلسیه چیه ”

* “در نقد لباس پوشیدن فرهادی میشه یه مثنوی نوشت ولی شهاب جان کُتت که فیت نیست، لااقل اون دکمه رو می‌بستی

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان



لیست کل یادداشت های این وبلاگ